budak2 blurr yg comel...

Sunday, January 23, 2011

blog aku cuma 102.79kb???

assalamualaikum n hye semua...
gud morning...morning lagi ker??? kira morning lagi la kan untuk orang2 yang baru bangun tido...paham2 jelakan arini kan ahad..so, mesti ada yang plan awal2 dah nak bangun lambat...eh..aku tak ok..aku bangun awal2 lagi tadi...

tadi aku tibang la blog aku nih...kau guna apa?? dacing?? neraca?? bukan la..aku guna application apa tah..blog aku berat dia cuma 102.79kb jer....setahu aku blog yang baik bawah 100kb..alamak..blog aku dah lebih nih....blog korang lak camna???

nak timbang??? sila tekan sini



notatakberkaitan : makcik jiran sebelah katil aku dah cirit birit sebab makan rojak pelam jam 2.00pagi semalam..cian dia....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: