budak2 blurr yg comel...

Sunday, January 23, 2011

aku paling pantang bila.....

hye semua..korang semua pun mesti ada benda yang korang paling pantang kan..jom kongsikan bersama....ni antara beberapa perkara yang aku paling pantang..

  • bila aku tengah drive atau bawa moto tetiba ada moto atau keta nak masuk simpang tak bagi signal...hishhh...rasa macam nak langgar ja orang tu..geram tol....
  • bila jalan tengah jammed pastu keta2 asyik bunyikan hon je...bising..!! benci aku...paham2 la sendiri jalan tengah jammed...tak payah la bunyikan hon tu...bayangkan kalau semua keta kat situ bunyikan hon..boley pekak telinga....
  • bila nak buang air pastu masuk tandas kotor nak mapus....terus ilang mood nak buang..huhh...
  • bila janji pukul 3 tapi datang pukul 4..yang ni memang aku paling2 pantang...silap2 haribulan aku balik terus..padan muka...
  • bila dok dengan aku asyik dok pasang "ubat nyamuk" tu je...hishh..lau nak mati pergi mati sorang2 la..jangan dok perasap depan aku...dah la busuk...hishhh....
  • bila aku tengah serius orang maen2 lak...dah la aku susah nak wat muka serius...ok2..ni aku tipu ja...
ok tu jela kot antara beberapa perkara yang aku paling pantang...lau ada yang aku ingat nanti aku tambah lagi..korang pulak camna?? apa benda yang korang paling pantang??? jom kongsikan...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

10 comments:

azhar said...

semua yg diatas...hehe

kuzaidi said...

paling meluat orang hisap rokok, gua anti rokok.

cikblurr said...

azhar : hehehe...same ek...

cikblurr said...

kuzaidi : haha...sama ar...asyik pasang "ubat nyamuk" tu je...nyampah tol...bgus2 lau anti rokok...x baek tuk kesihatan...

Myung Dae said...

semua diatas memang sama ngn pantang sy . Tapi ade sikit sy nk tambah .
Saya pantang kalau ade orang yg bodoh sombong tapi masih nak berlagak pandai .

Jom Baca
http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/keseronokan-hari-sabtu.html

yad'z said...

anti merokok jugak.... benci giler... huh! lau bab berjanji tuh, biase ar tu... janji melayu lah katekan.. cube lau janji keling... mesti tepat punye arh..hehehe

cikblurr said...

myung dae :

tu pun pantang jugak tu..hehehe...

cikblurr said...

yad'z : heheh...lau lewat cikit2 tu biasa la kan..boleh dimaafkan lagi la...lau lama2 sgt memang hangin la...

yaya suka embun said...

aku paling pantang kalau org ska wat tah*k,hahaha
amacam?

cikblurr said...

yaya suka embun : yg tu hg la..kah33...