budak2 blurr yg comel...

Monday, January 24, 2011

bila saya marah, saya rasa macam nak makan orang...

aku sangat2 geram + sakit hati + marah sekarang nih...geram dengan sikap manusia2 yang dengki dengan orang lain...dengki dengan barangan orang...dengki untuk merosakkan harta orang lain...

eiishhh..sangat2 geram sekarang nih..sakit ati weh....sukakakitangan orang tu ja toreh2 moto aku...ingat moto bapak dia ka pa...rasa macam nak cincang2 ja orang yang sukakakitangan toreh2 moto aku tu...

tahu la skang nih musim getah mahal..lau gian nak toreh getah skalipun p la toreh pokok2 mna2 ka...usm ni sah2 universiti dalam taman..kompom dah banyak pokok2...lau taktau meh sini nak tolong ajar...eeeiiii...geram aku....
moto aku yang ditoreh2 oleh orang tak bertanggungjawab tu...


sakit ati giler2 ar nih...lau dapat orang tu rasa macam nak cincang2 ja....huhhh.....ok la..bila aku marah selalu rasa macam nak makan orang ja..sebelum aku makan orang lebih baik aku tido..baiii....



notatakberkaitan : semalam baru jumpa balik pendrive yang ilang ritu..bila godek2 lam tu tengok2 banyak lagi gambar2 dia kat usm, kerachut, batu feringgi, kelantan, gurney n even kat sangkar arnab tu ada lagi...agak2 apa ek nak wat ngan gambar2 tu semua..lau upload masuk lam ni banyak2 boleh???

pesanantulusikhlas : sori guys, can't bw now..too bizi with two presentation for this week...abis present suma nanti aku sambung bw balik yer....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

Aida Radzi said...

awk ditag...
jom

http://aidaradzi.blogspot.com/2011/01/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html

yaya suka embun said...

hang dapat org yg toreh moto ang tu ang p toreh muka dia balik

cikblurr said...

buk : huhu..kalau la aku tau sapa yang buat tu......

Khamiza-Khalisha said...

guna arang check cap jari, buat cam forensik,kata nk jd polis,sila prektis dari skang..heeeehehehhe