budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 12, 2011

kontest gempak wan hazel



hye3..korang nampak tak banner kat atas tu??? arini I nak join la kan kontest nih...mana tau kan..untung2 lau I menang wan hazel yang baek hati tu akan wat header kat belog ngade2 I nih kan...harap2 la kan I menang....

tarikh tutup : 11.2.2011
lau I menang tu maknanya hadiah besday I la kan sebab2 hampir2 ngan besday I tu...

lau korang nak join sila klik sini yer...

ni gambar yang I nak jadikan header lau I ditakdirkan menjadi insan bertuah tu...I memang paling2 suka dengan gambar nih..sebab tu I selalu ja guna gambar nih jadi wallpaper atau header...lau tak caya tengok la header I...


p/s : doa2kanla moga2 I menang...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

Wan_hazel said...

tengs taw join kontes wan..ehehhe

tahlerr said...

welcome....hehheheh...