budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 12, 2011

dia menggedik lagi la.....

assalamualaikum n hye semua....
dah makan lum???
apa??? diet?? ish3...makan tengah hari penting lorr tuk dapatkan badan yang selim melim cam i nih..hahhaha..perasan....!!!!
virus2 demam ni masih galak menggedik lam badan i nih....
aduh...seksa sangat2 la....
lau dulu virus ni tak berani pun nak dekat2 dengan i nih..setahun sekali pun susah nak demam..
tapi sekarang nih asal buka sem baru ja mesti demam.....
tak tahu la kan napa asik demam ja sekarang nih.....
antibodi i tak cukup kot kan???
walaupun i tengah demam sekarang nih..tapi tenaga I macam orang sihat...
I boleh pergi merayau2 shoping lagi.....hahaha..lau orang lain kompom rest ja kat umah kan???
tapi I nih tak suka la rest ja lam umah..bosan la...memang patut pun I selalu kena marah kan?? degil..!!
semalam I pegi la teman makcik jiran sebelah katil beli buku...
mula2 ingat nak teman jela...last2 I pun tumpang 2 kaki 2 tangan beli novel..hahah..I memang hantu novel...
pas "teman" makcik tu I sesaja la ajak makcik tu tengok2 cincin..I suka pakai cincin k...masa kat kedai tu jadi la dialog cam kat bawah nih antara I dengan cina tu...

tauke : masa hari valentine nanti u datang la beli cincin kapel..i ada wat promosi..
cikblurr : satu lagi aku nak bagi kat sapa??(cakap sorang2 lam hati)
pastu I pun cakap la kat makcik jiran sebelah katil tu suh dia ajak pawe dia beli nanti...
kan baik I nih tolong2 promote barang kat kedai tu..hahha...
bila balik ja malam tu membe I yang baru kawen tu kol lak ajak kuar makan....memang rezeki I murah betul la kan...dah 2 hari orang blanja makan...
ada lagi tak yang nak belanja I??? kah333...

p/s : doa2kanla moga I cepat sembuh yer...I tak suka la lau demam2 nih...bila siang ok la sebab I masih aktif..tapi bila tidur ja mesti akan sesak nafas la susah bernafas la...cian I kan??? huhhu....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

demam tanda nak ampun dosa tu,,,heee

♥yaya budak suka embun♥ said...

hehehe..p makan ubat nuhhh

tahlerr said...

@LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN

hehhehehe..yeke????? x tahu la plak...

tahlerr said...

buk...
huhuhu....tamaw ah..t tdo x bgn2 lak kot...huhuu..