budak2 blurr yg comel...

Thursday, January 27, 2011

masih aku terasa - gersang

hyep semua....petang2 camni best layan lagu2 jiwang kan...tambah2 lak time hujan2 cenggini..memang best ah....jom nyanyi sesama sampai hujan tak benti lagu nih...

sejenak aku dikejutkan bersama
bersama ombak cinta luka
perpisahan melanda kita
hanya kerna peristiwa
kiranya takdir mengizinkan
inginku kembali kepadamu
meneruskan cinta yang lalu
kerana kau yang aku sayangi
akanku simpan kenangan cinta kita
yang tak akan terpadam selamanya
kehangatan cintamu masih aku terasa
seperti baru semalam kita berpisah
hanya engkau yang aku sayangi

lagu yang beri double meaning kat aku...hmm...jangan tanya sebab apa ok..kang aku lempang sorang2 baru tau..huhhuhuhu...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

Yulia Fajrin said...

:)

Mr. N said...

double meaning yg positf ke negtif?? :P

mizah salleh said...

diriku : :)

mizah salleh said...

sembil9n :
of kos la positif..tak baik tau pikir2 negatif...heheheh...