budak2 blurr yg comel...

Friday, January 28, 2011

berukben nih suka memberuk ar....

assalamualaikum n hye semua.....
sori la lambat balas jejakkasih bw korang semua...tapi don wori la..aku dah balas dah ok..tamaw marah2 yup.....

sebenarnya semalam aku malas giler2 kentang nak on9..asyik tengok cite ja...lagipun mood takda la nak on9 semalam...besa la kan excited nak balik punya pasal...hehehe....

sekarang nih aku dah balik umah dah..selamat dah pun sampai..tadi masa nak balik tengok cuaca macam nak hujan ja..lam hati nih punya la doa jangan hujan..lau tak mati aku lau tetiba ja hujan atas jambatan..basah kuyup den...huhuhu..tapi alhamdulillah la selamat gak sampai dan tak hujan...

hmm..aku lau balik umah nih malas kit nak on9...bukan pa..selalu berukben ni suka sangat memberuk..sakit hati aku...lembab giler..macam pa lagi...grrrr.....so, dari aku dok bersakit hati sebab line macam beruk, lebih baik aku tak on9 kan??? hati pun tak sakit...

tapi korang semua jangan risau la..bila aku on9 kompom aku bw belog2 korang semua yer...

k la semua..aku asa cam nak tido je.....line ni pun asyik2 memberuk je...dari hati aku sakit bek tido...nyte semua...daaaaa...


notatakberkaitan : hmm..cuti nih mau pegi honeystar dengan makcik yaya. sesapa nak join sila2kanlah yer....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

nama pun beruk. mmg la.haha

cik-terompah said...

aku paham perasaan ko..

cikblurr said...

yaya : huhuhu..mmg beruk pun..geram toll...

cikblurr said...

cik terompah : nasib baik ko paham....sakit ati dgn berukben nih..grrrr...