budak2 blurr yg comel...

Monday, January 31, 2011

renovate renovate...

hye semua...semalam kan aku da join satu segmen kan...so, atas saranan dan komen2 membina dari zairie husin, so bila pikir2 balik betul jugak apa dia cakap tu...so arini aku rasa nak renovate sikit2 la blog aku nih...

hmm...ada la beberapa benda yang aku nak buang dari blog aku nih....harap2 bila aku renovate2 nih nanti tak jadi makin huduh la yer..aku bukan boleh sgt keja2 renovate nih..silap2 jadi makin2 huduh lak...hahaaha....

ok la..lau korang nampak blog aku agak huduh tu sila jangan kutuk ok...bagi idea nak cantikkan takpa..ngehhh...


pesanatulusikhlas : zairie, sya dah buang gadis manis kat tepi tu...jahat kan dia nak goda2 awak lak..ngeh333...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

pink kaler g2~~ ^^,
nice2!

Nadhirah-chan said...

eh comel je blog akak . loading pun ok . no problem je pun :)

cikblurr said...

fariehanibrahim ;

thankz..i looiiike pink...hehehhe..

cikblurr said...

nadhirah-chan :

ada benda dah akak buang...nmpk la ok kit dri dulu...