budak2 blurr yg comel...

Sunday, February 13, 2011

2 hari cuti tapi badan saya tak cuti..

assalamualaikum n hye semua...
dah makan belum?? kalau belum sila pergi makan sekarang ok....
aku dah kenyang makan mcd tadi...hehehe..
selama 2 hari cuti, tapi macam tak cuti ja..macam2 benda yang aku kena buat....sakit abis kaki pinggang n badan aku nih...memang letih sesangat la cuti kali nih...

ok..semalam aku join u-race..apa tu u-race?? u-race tu maknanya explorace la...fuh..memang penat giler ah..kena lari2 pastu panjat2 bukit....rasa macam nak tercabut kaki pun ada...walaupun penat giler, tapi memang enjoy giler la semalam sebab banyak benda baru aku belajar...tapi dalam semua2 aktiviti explorace semalam tu yang paling aku suka chanting batik...bes giler..lagipun aku ni memang suka keja2 seni nih..so, semalam memang tak lepaskan peluang la kan..rugi wooo...

tapi...ada jugak benda yg aku tak suka....kena makan bawang besar + roti belacan..werkk..nak termuntah giler...masa nak makan tu air mata aku berderai2 kuar sebab nak muntah..huhuhu...tak suka..tak suka....huhuhuhu....

...........................................................................................................
untuk hari ni plak, tadi bangun ja tido terus siap2 nak pergi kenduri kat rumah membe aku...penat cari rumah dia...sesat banayk kali la jugak...dah la kain ketat, naik moto plak tu...grrr...susah giler pergerakan tadi....tak suka..tak suka...

pastu bila balik tadi, little hubby buat hal la plak...antar pergi bengkel...pastu petangnya jalan kaki dari bilik pergi kedai moto sebab uncle tu cakap dah siap...masa otw ikut shortcut, nampak plak dot dot dot..ah..biarlah....little hubby lagi penting....dah la sakit kaki semalam tak habis lagi, cmpur plak sakit kaki berjaln nak p ambik little hubby....berganda2 sakit....akibatnya malam nih, makcik jiran sebelah katil kena kuar makan sorang2...cian dia..huhhu...

ok la..malas nak berleter panjang2...jom layan gambar2 sepanjang explorace semalam..

sebelum lari, isi perut dulu yer...
kami geng...(aku yg paling muda..wakakak...)
masa chanting batik...best3..very2 like..
sapa cakap org kelantan ja bleh maen wayang kulit?? orang penang pun boleh ok..(wayang kulit versi utara)
jepun sesat..ngeee....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

jeri said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://ting-tong99.blogspot.com
http://hasmeehaslina.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

feyza said...

jepun sesat comey lah..=)