budak2 blurr yg comel...

Sunday, February 13, 2011

tuhan berikan aku cinta

assalamualaikum n hye semua...

aku ni baru ja balik dari pergi kenduri membe 1 U aku nih kawen...awal kan dia kawen..dah la time blajar lagi...huhuhu..tapi takpa la dah jodoh dia sampai awal.....so, aku doakan moga2 dia akan sentiasa berbahagia sampai ke akhir hayat..

pejam celik pejam celik tak sedar rupanya umur aku semakin meningkat...sorang demi sorang membe2 aku tamatkan zaman bujang...hmm...lepas nih sapa pulak taktau la...

kadang2 tu macam bes ja kan tengok sorang2 membe2 aku kawen...tetiba teringin jugak nak kawen..hehehe..gedixx....tapi...entah...malas la nak pikir lagi soal hati dan perasaan ni....takut dikecewakan lagi...

apa2 pun jom la layan lagu nih...sesuai sangat la kan untuk orang yang seangkatan dengan aku nih..layaaaannn...

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


notatakberkaitan : sentiasa berdoa agar di ringan dan dicepatkan jodoh serta mendapat jodoh yang terbaik....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

fRaMe+LenSeS said...

hari2 solat n doa.. insyALLAH. ada la tu nanti.. ;)) lum masa lagi kot..

Anonymous said...

alhamdulillah doa makbul..:)

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaminnnnnnnnnnnnnnnnnn..hehehehe...Mrs teddy ku..:)