budak2 blurr yg comel...

Wednesday, February 2, 2011

Contest Si Manis berbaju kurung

assalamualaikum n hye semua...
skang nih dah sampai CNY kan?? kat umah aku nih dah bising dengan bunyi mercun, meriam, bom dan adik beradik, sepupu sepapat dengannya...

bunyi yang sangat2 bingitkan telinga buatkan aku takley nak tido..huhuhuuh....so, disebabkan aku takley nak tido, aku nak join la satu contest nih...contest nih dianjurkan oleh cik azaliahjsalleh. ok sekarang nih aku memang suka join2 kontest nih...so, jangan jeles ok..

kalau baca tajuk pun dah cakap kata contest berbaju kurung kan..so, ofkos la contest nih hanya untuk orang yang lawa2 dan cun2 saja....abang2 hensem dan kacak2 takley join ok...lau ada sesapa nak join sila2 la klik kat sini...

tarikh tutup 25 FEBRUARI 2011...

disebabkan aku nih jarang berbaju kurung, agak penat jugak la nak qosek2 lappy nih cari gambar2 aku berbaju kurung....sebenarnya bukan aku tak suka, tapi disebabkan aku nih asyik ulang alik merata2 naik moto, so malas la nak berbaju kurung...susah nak bergerak..huhuhu...

ni la gambar aku yang paling huduh berbaju kurung......jangan gelak okey...


gambar nih sebenarnya aku ambik dekat kediaman rasmi PM kita, datuk seri najib masa aku ikut MPP USM pegi majlis berbuka puasa tahun lepas...nampak kan muka blurr aku tu??? hahaha..sebab tu nama aku cikblurr..hahhaha..ok tipu...

aku nak tag sapa plak ek malam nih??? hmmm...nak tag bebudak ni la plak...
wawa,
cikyaya
eiqa loly
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

Encik Blogger said...

amboi bukan main posing.. tp macam terkejut nape.. =)

cikblurr said...

ehhehe...tu bukan terkejut tapi virus blurr tetiba menyerang.hahahha..

nadzirah roslan said...

cun la.. :)

cikblurr said...

nadzirah roslan :

thankz...