budak2 blurr yg comel...

Sunday, February 6, 2011

nak cuti lagi.....

assalamualaikum n hye semua....

aku sekarang dah balik pun U...ala balik apa kan awal2..rumah hg tu dah la dekat ja ngan U tu..sibuk balik awal2 napa??? huhuhu...

aku balik awal pun sebab malam nih ada meeting n esok pagi2 terpaksa pergi ke bertam..ada meeting lagi....ok memang aku sekarang bizi mengalahkan PM..PM pun tak bizi macam aku kan???

aku malas giler nak kemas2 barang nih...ritu balik bawak sikit ja barang...muat ja aku merempit dengan moto..tapi bila nak balik sini tak muat lak..terpaksa mak aku hantar barang dengan kereta..huhuhuuh....

entry aku kali ni pendek jela..aku kena cirit birit lak sehari ni..penat dah ulang alik pergi toilet..huhuhu....sakit gigeler perut aku...so, mood pun da kurang dah...k la..takmau beletiaq panjang2..kang ada pulak yang tercirit kat sini..hahahaha..babai...

notatakberkaitan : semalam mesej2 ngan seseorang sampai dekat2 kul 4 pgi, pastu tetiba dia buat pengakuan berani mati pasal something..fuhh..tak sangka start dari sem satu lagi dia buat perangai macam tu..tetiba jadi malu lak aku...hehehehe....eh...korang nih..suka pikir negatif...takda benda kotor la dia buat..benda baik je....wink2...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: