budak2 blurr yg comel...

Thursday, February 17, 2011

saya nak GEMUK...!!!

assalamualaikum n hye semua...

sekarang nih aku dah jarang2 update blog nih...nak blogwalking pun kadang2 tak sempat...maaf sangat2 yer kat sesapa yang aku belum balas jejak..pelan2 kayuh naa....t aku balas balik ok...

napa sekarang nih semua orang suruh aku gemukkan badan???

aku nih kurus sangat ka???

aiiyooooo...yenade???

camna nak gemuk nih???

aku nak gemuk...aku nak gemuk....

apa pelik la aku ni kan?? semua sibuk2 nak kuruskan badan tapi aku ni sibuk lak nak gemuk...

macam na ek nak gemukkan badan selain makan banyak2 + makan multivitamin???


notatakberkaitan : menghitung hari untuk menginjak ke umur 22 tahun....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: