budak2 blurr yg comel...

Saturday, February 5, 2011

selamat pengantin baru..

assalamualaikum n hye3 semua...
entry kali ni tamawa cerita panjang2 la...aku sibuk mencari2 baju2 sebab esok dah kena balik U...grrr...malasnya..napa la cuti seminggu ja ek?? bagi la sebulan ka, 2 bulan ka..baru la puas kit kan?? sesapa yang dah kena balik U esok, selamat balik yer semua...setadi rerajin ok...

hari ni takda apa pun yang menarik sangat..aku just ikut family pergi makan kenduri je...kebetulan lak hari nih membe aku yang membesar sama2 masa kat asrama dulu kawen, sebab tu la aku dengan rajinnya pergi makan kenduri..hehehe..kalau tak.....hampeh...

tak banyak pun gambar dia yang aku sempat ambik tadi..almaklumla pergi dengan family..so, takley la nak duk lama2 sangat...kebetulan lak abah aku nak pergi kerja..so, sempat jumpa kejap jela....
apa2 pun aku nak wish selamat pengantin baru la untuk membe aku nih, nurul hana dan iswadi..moga kekal sampai ke akhir hayat...

notatakberkaitan : membe2 suma pakat2 dah kawen...tetiba rasa macam makin tua lak..hehehehe...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥nyeto89♥ said...

pewwwiiiiiiittttttttt :D

♥nyeto89♥ said...

pewwwiiiiiiittttttttt :D