budak2 blurr yg comel...

Friday, February 4, 2011

sepetang di tasik mengkuang

assalamualaikum n hye semua.....hari ni baru sempat nak on9 n bw2.....tadi pagi sibuk la....huhuhu..

seharian harini agak sibuk tolong adik aku buat replika rumah..adoii..rasa macam balik zaman kanak2 lak...

petangnya pulak bawak sikenit2 tu pegi jenjalan itik makan angin dekat mengkuang dam....mulanya ingat nak pegi joging2 la..badan aku dah makin tembam dah sekarang nih...huhuhuh....tapi...las2 tukar plan lak..just pegi jalan2 cuci mata ja kat sana...

hmm..masa kat mengkuang dam tu tadi ada la sepasang pengantin tengah buat photoshoot kat situ...tetiba rasa macam nak kawen lak..haha..gatai....best tengok orang kawen...membe aku pun sorang2 pakat2 kawen..esok pun da sorang lagi kawen..aduii....

cakap pasal kawen nih tetiba teringat kata2 mak aku..."kawan2 kak suma pakat2 nak kawen dah..kak tu bila lagi??" adoiii....tetiba rasa macam aku ni dah terlalu tua dan dah harus untuk kawen...hahahah...gila gedik..

ok dah cakap sal kawen. sebab esok ramai orang nak kawen, so aku pun semangatnya nak ikut mak aku p makan kenduri...boleh tembamkan lagi badan aku nih..hahah..

ok la...aku nak pegi iron2 baju jap...kena iron awal2..lau tak esok kompom aku paling lambat..ahahahha...

aku tinggalkan korang semua dengan gambar2 di tasik mengkuang tu...layaaann....

pemandangan tasik mengkuang
sikenit2 menggedik dengan camera..aku dah tembam kan?? nampak tak???

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..