budak2 blurr yg comel...

Wednesday, February 9, 2011

weh minah rempit, mana moto????

assalamualaikum n hye2 semua....
sori sesangat k tak sempat nak bw lagi.....
sibuk dok ketuk2 keyboard nih buat assigmen..huhuhu...

masa aku tengah jalan2 guna kaki tadi ada la sorang mamat nih tegur aku...

"weh minah rempit, mana moto???"

cis...ada patut dia panggil aku minah rempit??? tak patut kan??? aku ni punya ayu + sopan dipanggil minah rempit..grrr...aku marah nih....takut tak???

minggu nih terasa nak berjalan kaki ja untuk kumpul stamina...ari sabtu nih ada explorace so kompom akan gunakan tenaga yang banyak kan?? so...apa lagi, minumlah 100 plus..keh33.....ok2....jom kita jalan kaki ramai2....

ok semua..mau sambung ketuk2 keyboard lagi buat assigmen..papai....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Khamiza-Khalisha said...

mari kita sama2 joggin g menguruskan diri