budak2 blurr yg comel...

Wednesday, February 9, 2011

ada berani direview???

assalamualaikum n hye semua...

sambil2 ketuk keyboard ni wat assigmen malam nih aku nak join satu segmen nih..

ada berani direview??? segmen dari blog nih...sesapa nak join klik ja kat sini yer...

kenapa aku berani direview???

aku memang suka dikritik bukan dikutuk...bila dikritik aku akan tau apa kekurangan dan kelemahan aku...lagipun blog aku nih baru lagi....so, sebagai blogger baru, banyak lagi yang aku kena belajar kan...so, sila2lah kritik blog aku nih yer..jangan kutuk tau..t aku sedih...wakakaka....sesungguhnya jasa anda amat saya hargai...cewahhh...hahaha...


tentang blog melayu frustasi plak :

hmm...blog yg cantik...walaupun aku paling tak suka warna hijau dan geli dengan katak, tapi bila masuk blog nih nampak wow..cantik jugak kan bila guna warna hijau..konklusinya mmg cntik la blog nih...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

Farhana Jafri said...

tanx syg.. fllow my bloggy! nk kmen2 gax bleh x?? he3.. ur blog rngan and simple! suka tgk.. nk BW pon best.. tnang ja.. he3..

cikblurr said...

farhana jafri :

hehehe..bleh ja..sila2lah komen....thankz yup utk komen tu...