budak2 blurr yg comel...

Sunday, March 27, 2011

bukit merah laketown...

assalamualaikum n hye semua...

3 hari tak on9 buatkan aku ketagih gilak....
rindu gilak sama kamu semua bah....
eh apasal tetiba lak aku cakap sabah nih?? hadoi..penin sudah....

sebenarnya aku ni baru ja sampai kat usm...
3 hari bercengkerama kat bukit merah laketown memang sangat2 meletihkan dan menyeronokkan....sebenarnya aku terlibat menjadi sukarelawan untuk satu program nih...apa tah nama komersial dia...kalau aku bagitau pun bukan korang tau pun kan...senang cita race basikal la....

malas la aku nak cerita panjang2 kan..jom layan jela gambar2 kat bawah nih.....pagi sabtu..rumah aku dah macam ada kenduri dah..sampai sesak sebab semua tumpang makan lam rumah aku sebab rumah aku satu2nya kat tingkat bawah...see...??? makcik jiran sebelah katil aku pun sampai terpaksa makan dalam bilik sebab ramai sangat tetamu kat luar...huhuhu...mereka2 ni memang rajin atau buat2 rajin???? lu pikir la sendiri...ni bukan gadis litar ok....acara pagi tadi..yg besnya ada arash mohamad si pelakon tu dengan anuar manan (kalau xtau dia sapa p tanya pakcik google ok) yg turut serta...mereka2 ni memang sangat2 suka ponteng kerja dan gila kamera ok...



dan yang paling2 bes sekali masa kat bukit merah tu adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng jeng jeng jeng...ok aku naek lori sepanjang kat sana..sangat2 bes ok.....

dan tak lupa jugak sebelum berambus dari situ
acara wajib la kan...mandi manda dekat waterpark...

ok la semua...cukup2 la kan gambar2 kat atas nih dah buat korang semua rasa loya dan mugai...

jangan lupa tunggu entry aku seterusnya sebab khas buat seseorang yang penting dalam hidup aku...nak tahu sapa?? tunggguuuuuuuuuuuuu....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

SiS NaD said...

PeRGGHHH!~ BeST GiLeR!~ (^_____^)V

♥yaya budak suka embun♥ said...

bez gila..hoho...basirah mana? tak nampak.hehehehe

P/s : aku malu la nk cita dia sapa. haha