budak2 blurr yg comel...

Monday, March 28, 2011

aku dapat BE dan ME tapi.......................................

assalamualaikum n hye semua
korang nampak tak gambar kat atas tu??
tadi sesaja ja aku log in nuffnang lepas beberapa lama aku majuk dengan nuffnang sebab earning aku tak naik2 pun....hhuhuhu...

bila buka tadi nampak la earning dah naik...so, sesaja la kan nak tengok syarikat mana yang dah berbaik hati tambahkan earning aku tu...

bila buka ja terkejut tengok ada 3 BE ngan satu metered earning macam dalam gambar kat atas tu...

sebenarnya sebelum2 nih selalu ja aku tengok blogger lain sibuk2 cerita pasal BE diorang...
kat sini aku bukan nak berbangga sebab aku dapat BE tu tapi masalahnya aku still blurr kalau kita dapat BE tu kita kena buat apa??

kita just biar ja iklan tu atau kita kena buat entry untuk promote iklan tu??

memang aku blurr sangat2 nih....hadoi....penin sudah.....

sapa yang selalu dapat BE tu tolong explen sat....yg ME tu plak camna??



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

10 comments:

Yuyu Zulaikha said...

kita tunggu duit beranak, dan cash out ^^

fRaMe+LenSeS said...

lagi tatau. newbie trok2.. Hihihi

Mohd Firdaus said...

waaa..thniah2...
ape lg, up la trafik..
bkn sng nk dpt BE ni..huhu

♥nyeto89♥ said...

BE aku 2 bln dah tak mai. haha :P

mizah salleh said...

@yuyu zulaikha :
wah duet pun boleh beranak..x sabar nak tunggu anak dia..ehhehehe..

mizah salleh said...

frame+lenses a.k.a nadh : heheheh...ni pun baru 1st dpt...xtau menda nih..

mizah salleh said...

~chawi~ :
thankz...kena kerja keras nih.... :)

mizah salleh said...

yaya ;
ala dia bgi peluang kat org len la tu...asik hg ja dpt..kih3...

saya_arief said...

nak promo iklan tu pown boleh gak.
n yang paling penting bile da dapat BE tu, up la traffik sebanyak mungkin.
:D

suria lekatlekit said...

buat duit jer.. x payah buat apa2. selalu ler update entri untuk meningkatkan jumlah tabungan dr kempen BE tu