budak2 blurr yg comel...

Monday, March 28, 2011

khas untuk HATER cikblurr

assalamualikum n hye semua....

entry pendek je k sebab malam nih aku da dinner.....
so satg nak kena siap2 sebab bas pukul 6.30...
korang ingat lagi tak dengan entry aku semalam aku da gtau nak buat satu entry untuk seseorang yang penting dalam hidup aku???
haaa...sesapa yang tertanya2 tu nila jawapannya...

sebelum apa2 jom kita nyanyi ramai2 lagu nih...

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday happy birthday
happy birthday to you..

agak2 lagu nih untuk sapa???
mak?? bukan....
ayah?? pun bukan...
adik?? bukan jugak...
sedara?? bukan jugak la...
kengkawan?? bukan la...
pawe?? lagi la bukan..

dah kalau semua bukan abis tu lagu ni untuk sapa????
nak tau sapa??? ofkos la orang yang penting dalam hidup aku.....kan aku dah cakap....
ok2....meh sini aku gtau sapa yang penting tu...
HATER aku..ok puas hati???
mesti korang pelik kan napa aku boleh buat entry untuk hater aku....
kan aku cakap entry untuk orang yang penting dalam hidup aku....so, dia adalah salah seorang yang penting jugak la kan....

camna ek aku boleh ingat birthday dia?? ala dah nama pun orang yang penting, so mesti la akan ingat...betul tak??

sapa HATER aku tu?? ada lah..dia pun seorang blogger jugak...sapa2 yang berkenaan tu faham2 sendiri la.....

ok la...malas mencarut panjang2...untuk HATER aku tu..happy birthday....aku takkan pernah lupa apa yang kau dah buat kat aku dulu....camna aku tau birthday kau?? lu pikir la sendiri..




thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

haaa??????? sapa weh??? cita laaaaa

cikblurr said...

huhuhuhuh....xyah la tau sapa....

A retarded kitty said...

pergh!