budak2 blurr yg comel...

Tuesday, March 29, 2011

memang bikin kecoh betul la...

assalamualaikum n hye semua...

fuh...gila kan...awal2 pagi aku berentry....x reti2 tido ka weh???
ok mood tengah tak elok......
aku nak tanya la pendapat korang2 semua.....agaknya la kan tetiba awal2 pagi macam nih waktu korang semua tengah nyenyak tido tetiba ada sorang makhluk Allah kol korang semata2 nak marah2 korang....
agak2 apa korang akan buat dengan hamba Allah tu???
agak2 korang akan layan ja kegilaan dia tu atau korang maki je dia balik???

ok back to da stori...memang kesabaran aku tercabar gila tadi...
memang bengang tahap badak air dah....
jujurnya sejak melangkah masuk ke USM nih, aku dah tinggalkan tabiat2 buruk aku yang suka maki2 orang..aku belajar jadi orang yang sabar, aku belajar cakap dengan sopan walaupun kadang2 seseorang menyakitkan hati aku, walaupun seseorang itu memaki aku...aku still bersabar dan bercakap dengan baik..no ayat2 yang kurang ajar...kalau kau tak percaya kau pergi la tanya dia sepanjang aku dengan dia pernah tak aku keluarkan perkataan2 macam aku keluarkan kat kau tadi...pergi la tanya sendiri..

tapiii......................

tadi....memang aku dah hilang sabar..memang dah hilang sangat2 sehingga terkeluar perkataan2 yang tak elok....

jangan salahkan aku bila aku terpaksa maki kau macam tadi..salah kau sendiri...
budak tadika pun tahu pukul 2, 3 pagi time orang tido..mereka pun tahu hormat orang yang tengah tido...kau yang cari pasal nasib kau la...agaknya kau memang macam tu kan?? tak tahu nak hormat orang lain..tak tahu nak hormat masa tido orang....

aku tak pernah cari kau...no kau pun aku dah delete..yang kau simpan no aku lagi napa??

nampaknya kau memang betul2 nak cari pasal la kan....lantak kau la...
aku malas nak layan orang macam kau....banyak lagi benda yang aku kena pikir dari melayan kau yang tak tahu punca tu....

notatakberkaitan : maaf kalau entry nih agak kasar..memang mood betul2 tengah down...rasa mengantuk + penat dah hilang sama sekali....mood nak stadi pun dah terbantut.....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..