budak2 blurr yg comel...

Wednesday, March 2, 2011

cuma aku

assalamualaikum n hye semua...
gila banyak kan entry aku malam nih...
macam kampoi balik seminggu tak berentry pun ada jugak kan...
tahla..tetiba rasa macam2 benda nak tulis...
tetiba rasa banyak yang nak diceritakan...

entry kali ni just lirik lagu heliza ja...
tapi lirik nih macam ada jugak la sedikit sebanyak macam apa yang aku rasa...
aku tujukan khas la untuk seseorang..kalau dia baca tu baca la..kalau tak pun takpa la...
jom layan sama2...


Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

ok...malas dah nak berentry....bubbye semua..mau tido dan mimpi2 indah macam semalam...allalalalalla~~~






thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

nazrul ashraff said...

haha..jatuh chenta sama siapa tu?? hehe

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah dan folo blog ini...

heliza nie satu perkataan je yg boleh sy gambarkan..beliau sgt comel

cikblurr said...

nazrul ashraf : hehehe..dengan kecomelan heliza....kih33...

cikblurr said...

sahromnasrudin : yup..stuju2..dia sangat2 comel....very2 like...