budak2 blurr yg comel...

Wednesday, March 2, 2011

selamat hari tua bangka nangka....

assalamualaikum n hye semua..
jom nyanyi sama2 nak???

hepi besday to you...
hepi besday to you...
hepi besday hepi besday...
hepi besday to you...

entry ni khas untuk bestie aku....dia ni membe kelas aku masa tingkatan 6 bawah lagi...pastu bila abis ja STPM, kami sama2 dapat sambung belajar kat USM lak..kebetulannya lagi kami dapat kos yang sama..lagi kebetulan jugak, kami dapat desa yang sama...hmm...

sebenarnya masa kat kolah dulu aku dengan dia takda la rapat sangat tapi sejak masuk ja u nih, kami memang rapat la...selalu lepak2 kali, tido2 sekatil...lagi satu, kalau kami pergi mana2 ja mesti orang akan cakap kami ni kembar atau adik beradik...orang cakap muka kami nak sama tapi taktau la kat mana yang samanya tu..

membe aku ni seorang pemain hoki...dulu2 siap pernah wakil malaysia lawan dengan afrika kot...fuh..bangga sat dapat kawan dengan atlet nih.....lalaaalalall~~baru2 ni lak masa TOT dia menang banyak acara jugak..memang aku bangga la dengan dia....

eh..aku ni cerita bukan men lagi kan..sapa orangnya pun taktau kan..hahaha...

korang semua nak tahu ka dia tu sapa??? meh sini aku tunjuk gambar dia..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.dia ni memang rajin baca buku walaupun buku tu terbalik..wakakkaka...

pesanantulusikhlas : yunk, hepi besday..moga panjang umur, murah rezeki, cepat2 kawen, cepat2 dapat cucu dan semoga sentiasa berbahagia dan bergembira selalu yer....tamaw sedih2 lagi ok..aku akan sentiasa ada walau apa jua keadaan hang....sayang kamoo sangat2..moga persahabatan kita akan kekal untuk selamanya ok..muach cikit....








thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

hebatnya irnie baca buku terbalik.hahahaha

cikblurr said...

ahhaah..dia mmg hebat..suka bca buku terbalik...