budak2 blurr yg comel...

Wednesday, March 23, 2011

yey Mr L dah sihat...

assalamualaikum n hye semua...

harini rasa lega sangat2 sebab mr L aku dah sihat balik....dah bopa hari aku dok risau takut tak sempat nak hantar dia pergi dapatkan rawatan sebab aku sangat2 bizi minggu nih...
keadaan Mr L boleh dikatakan agak tenat la...hanya menunggu masa ja..
tapi nasib la aku cepat sebelum dia mati...thankz sangat2 la
kat nadh sebab sudi tolong aku semalam....
dia siap lukis2 peta lagi untuk aku...

see??? peta yang nadh lukis kat aku....bila tengok peta nih agak2 tau x aku nak p mna???

opssss...lupa lak aku nak tunjuk keadaan Mr L aku tu kan....nak tengok tak???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
keadaan sebelum
keadaan selepas
tengok...Mr L dah kembali sihat kan....

............................................................................................

makcik rumate yang baru belajar makan chicken chop...

apa kaitan pulak cerita Mr L dengan gambar2 kat atas nih??
meh sini aku nak habaq kat ampa semua....
lepas ja aku p hidupkan balik Mr L tu, masa tu baru dekat2 pukul 2.30ptg...awal lagi kot..
niat aku mula2 nak cari ja pejabat pos yang paling dekat dengan USM sebab malas la nak pergi sampai ke area komtar sebab kat situ jela yang aku tau pejabat posnya...
pastu bila aku ikt ja jalan yang nadh tu gtau tengok2 dah sampai jelutong...bila dah settle semua aku cakap kat makcik jiran sebelah katil ajak dia ronda2 keliling tu....jalan punya jalan tengok2 aku dah masuk pusat bandar...trus aku bawak makcik jiran lepak kat kedai membe aku...

lepak2 kejap pastu ingat nak balik la sebab tengok langit pun gelap semacam ja..risau gak la kalau2 ujan lebat..maunya lencun aku nanti sebab moto aku takda bumbung...huhuh..

tengah2 otw nak balik tu sempat lagi aku belok p padang kota...kat sana terkantoi pulak adik si makcik jiran tengah dating ngan mawe dia..hahahah..macam lawak ja tengok muka adik dia yang terkejut bewak tu....

pas lepak jap kat padang kota tu tetiba ujan plak turun..apa lagi..terus la aku pecut moto balik USM..masa otw plak ajak makcik jiran p makan sebab perut aku dah bunyi macam2 dah...

seee gambar kat atas tu?? sedap kot chicken chop tu...makcik jiran baru belajar nak makan chicken chop sebab sebelum2 ni kalau aku ajak ja mesti dia takmau...tak lalu katanya..last2 dia asyik oder masakan siam campur sekali dengan sambal belacan...sekali makan sampai licin dia bedal...kah3..lawak2....pastu siap boleh cakap kat aku camnih g

"weh nanti bila2 kita p makan lagi ek"

ha sudah....dia dah mula terpikat.....

ok la malas nak tulis panjang2..t ada pulak yang loya perut baca entry aku nih...bubbye semua...


notatakberkaitan : ditaip 23/3/2010 tapi sebab terlalu letih so harini 24/3/2011 baru sempat nak publish...



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

nak tegelak sat tgk ada peta dalam ni.. hehehe. ;)

SiS NaD said...

SiS iNGatKan KuCeN... HeHe!~

♥yaya budak suka embun♥ said...

sedap gila ah ;p

cikblurr said...

nadh : hahahha...peta sapa la tu agknya kan...kih3...

cikblurr said...

sis nad : heheheh....

cikblurr said...

yaya : tau xpa...nyum3...

nora amila ghazali said...

ooo kes lesen nie.. kes peta n segala nie.. hahahah tau2..

cikblurr said...

nora : ha dh tau kan....pas nih lau nak peta suh ja nadh lukis...