budak2 blurr yg comel...

Friday, April 29, 2011

stress kuasa tiga....

assalamualaikum n hye semua....
ok memang aku tengah stress tahap buaya darat tak cukup tanah nih....
tadi baru ja lepas jawab sejarah eropah...
mak aiiii...soalan dia punya la senang tahap kacang goreng takda kulit....
memang harus la kan aku jadi stress seketika.....
dahla stress ngan soalan exam tu, perut plak dok meragam..memulas2 ja rasa....
memang bertambah2 la stress aku kan.....
habis ja exam semangat giler aku kuar sebab nak lepaskan stress....
ingat kan bila keluar ja boleh la kan aku tarik nafas panjang2...
tapi.......................
lain pulak yang jadi.....
stress aku dah jadi kuasa 3......
apasai plak??
HELMET AKU KENA CURI!!!!
memang jahat betul la kan orang tu.....
sukakakitangan ja curi2 helmet orang...
aku memang langsung tak faham dengan perangai orang yang suka curi2 nih.. (kalau curi hati lain cerita) dah tergedik sangat nak naik moto tu beli la helmet sendiri.....
moto yang beribu boleh beli, helmet yang tak sampai bopa puluh tu takkan tak mampu???
wat malu jela wei.....nampak sangat kan diri tu MISKIN...
miskin dengan perangai baik, miskin dengan duit, miskin dengan hati perut dan miskin segala-galanya...

memang aku sedih gila kot bila helmet tu hilang.....helmet tu ada makna tersendiri bagi aku...memang aku sayang sangat2 kat helmet tu....
dah la satg aku nak balik umah.......adoii..memang menyusahkan betol la....huhuhuhu....
memang aku tak halalkan la sapa yang amik helmet tu.....


notatakberkaitan : hari jumaat orang tambahkan pahala, tapi ada jugak yang suka dok wat dosa....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

7 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

helmet yuyu pun kena curi.. :( dah la limited edition :( ada headset dalam helmet. :(

♥yaya budak suka embun♥ said...

jahat la wei orang tu..sabaq2..dugaan utk ang di hari jumaat..

cikblurr said...

yuyu : wah..helmet ada headset..canggih tu..mmg la org bekenan nak curi sbb susah dapat..helmat saya just helmet biasa ja..tu pun ada yang teringin jugak nak curi....huhuhu...

cikblurr said...

yaya : tau xpa..org ari jumaat buat pahala byk2 tapi dia dok kumpul dosa plak....

nub said...

adoi..xpasai2 kena potong buah nyoq buat helmet pasni..

hahah.

SheY PuLL said...

jagna sedih2..
pas nie beli je helmet lain..:)





JOM jengah blog saya... DOAKAN UNTUK FINAL EXAM SAYE YER ^^,,(http://sheypull.blogspot.com)

picairin said...

habeh xda apa nak curi dah la tu...dasar pencuri...=)