budak2 blurr yg comel...

Sunday, April 3, 2011

TOT

assalamualaikum n hye semua...
apa cer??? cecite cecite.....
lama jugak kan aku tak berentry....huhhh...sibuk nyah.....
tak sempat nak on9 sangat pun....ok now semua hampir2 settle..so, it's time for blogging again....lallala..
sebenarnya banyak gila yang berlaku sepanjang aku tak berentry...mesti ada yang tertunggu2 entry aku kan...perasan gila..heehehe...

ok lets start...aku tamaw cerita panjang2..layan jela gambar2 sepanjang dinner TOT yer...

tempat : Flamingo Hotel, batu feringgi
just baju kurung biasa ja sebab tak sempat nak pergi cari baju lain..huhhuhuhu....nampak tak no 001 kat atas??? no bertuah aku yang tak bertuah pun...huhuhuh..
gadis milokah?? no no no...urusetia yang sangat rajin...rajinkah??
oh no..!!!! aku lebih rendah..tidakkkk....*tak dapat terima kenyataan*macam biasa la kan..makcik jiran sebelah katil aku mesti ikut jugak..lalalal...

ok cukup la kan..malas nak upload banyak2..nak tengok lagi sila tengok sendiri dekat fesbuk yer....ok bye..



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..