budak2 blurr yg comel...

Tuesday, May 17, 2011

cemburu tu tandanya apa???

assalamualaikum n hye semua..

orang cakap cemburu tu tandanya sayang kan??
tapi kenapa bila aku tengok something tetiba terdetik rasa cemburu teramat sangat...
yes..i admit....i'm very2 jelouse rite now...
arrgghhh...pergi main jauh2 perasaan cemburu ni boleh tak??
waraslah wahai fikiran..tenanglah wahai hati....
perasaan tu dah lama hilang....
takkan ianya kembali....
jangan la kembali wahai perasaan buat masa sekarang...
aku masih perlukan masa untuk tenangkan hati..
aku masih perlukan masa untuk menghiburkan hati...
aku perlu sedar siapa aku dan siapa dia...
aku perlu sedar dengan statusnya kini....
no no no..aku tak boleh menaruh harapan...
aku perlu berhenti berharap...
ya Allah, permudahkanlah segalanya....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments:

nub said...

~~harapan hatiku...
ingin hidup bahgia...~~


ukays-siapa yang rampas cintamu-

hahaha

♥yaya budak suka embun♥ said...

sapa weh

ZWAN SABRI said...

aiseyh, cemburukan sapa nii? cecite cecite.. HEHE

MySuaraBlog: Pilihan Lelaki : Wanita Bekerjaya atau Suri Rumah?

wana_abdul said...

saya pown slalu rase mcm 2