budak2 blurr yg comel...

Monday, May 16, 2011

bengang tahap badak...

assalamualaikum n hye semua...
apa khabar?? sihat??? harap semua sihat ok..

aku baru balik dari kerja....letih gila la kan....
tadi suruh adik aku p amik henset aku yang masuk sepital tu...
nak tau apa jadi??
henset aku tu orang kedai tu bagi kat orang lain....
weii..gila hapa...agak ar....
aku beli mahal kot...ingat aku anak dato' ka sebiji hilang boley beli sepuluh lagi???
aku nak henset aku balik wei....
gila la diorang nih....buat kerja apa macam tu?
sukahati ja bagi kat orang lain...
dah la henset tu aku beli hasil titik peluh aku kerja lepas stpm dulu...
penat kot kumpul duet untuk dapatkan sebiji henset tu....
mungkin bagi sesetengah orang takda makna sangat la kan dengan henset sebiji..tapi bagi orang macam aku ni, nak dapatkan sebiji pun susah, so, memang bermakna la kan walaupun ianya bukan blackberry @ touch skrin....

so sekarang camna???
sapa nak ganti henset aku???
kang aku repot dekat polis + kpdnkk baru tau..
silap2 hang memang kena tutup kedai terus....
aku tak kejam..aku bukan nak kacau periuk nasi hang...
tapi agak la....jaga sama barang orang...
aku pelanggan....aku ada hak.....

yes kalau henset tu ilang kat tangan aku mungkin aku boley terima...tapi hang bagi kat orang lain tu yang aku tak boleh terima....
aku tak kira..aku nak balik henset aku.....
cari sampai dapat..kalau tak hang ganti balik....
aku warning hang...CARI SAMPAI DAPAT!!!



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

awat laaa jd lagu tu..

sky said...

wahhh..gilak org yg keje kt kedai 2..sab0 y0oo..