budak2 blurr yg comel...

Tuesday, May 3, 2011

MERIAH BELIA MEMANG MERIAH.....

assalamualaikum n hye semua...
apa khabar?? harap2 semua sihat la yer...
takda apa sangat aku nak cerita sebenarnya....
entry nih hanya nak cerita sikit2 ja pasal meriah belia atau sambutan hari belia peringkat pulau pinang....acara berlangsung dekat autocity bukit minyak, hari ahad ritu (1/5/2011)...
memang best la acara2 hari tu....memang agak meriah walaupun waktu tengah hari panas terik dan petangnya hujan....tapi orang tetap ramai...
jom kita layan serba sedikit gambar2 aktiviti dekat meriah belia tu...

see??? semangatnya aku main carom..lama tak main...weee....yang ni aku takley main disebabkan aku berbaju santek ditambah2 lagi dengan heels..so memang tak mungkin la kan aku nak main..huhuhu...bangganya dapat bercengkerama dalam kereta polis..lalallala...
habis carom main sahiba pulak....hahaha...comel kan maskot nih??see kasut aku?? rendah kan?? sempat lagi aku tukar kasut sebab nak menari..hahahah...see kasut aku?? dah jadi tinggi balik kan?? keh3....

okla..rasanya cukup la kan gambar2 nih semua..sebenarnya ada banyak lagi acara macam pertandingan karaoke, paintball, mewarna untuk kanak2, pameran dan macam2 lagi la..memang meriah sangat2.....


notatakberkaitan : nanti nak pergi putrajaya pulak...sambutan belia malaysia...mesti lagi best...heheheh...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

nub said...

mai lawan men karrom. ha3

@mel said...

singgah sini..