budak2 blurr yg comel...

Wednesday, June 22, 2011

annonymous tapi BUKAN ANNOYING

assalamualaikum n hye semua....

tengok tajuk, baca elok2...
anonymous.....sapa tu??
kita sendiri pun tak tau kan sapa annonymous tu...
hmm...biasanya kalau anonymous tu mesti orang2 yang sengaja nak cari pasal atau nak kutuk atau nak komdem atau nak mengata kita tanpa nak dedahkan identiti....takut la kononnya...piiirrraaahhh....
orang pengecut ja buat macam tu....
baca balik tajuk....
anonymous tak annoying???
ada ka??
korang ada??
aku ada....
tak percaya???ha...see??? bukti kan anonymous tu tak annoying....
baik ja anonymous ni kan..
sapa eh agaknya dia tu??
kenapa dia tak guna nama sebenar dia??
tak kisah la kan...
yang pasti aku suka bila anonymous tu komen entry2 aku...
sebabnya???

BIARLAH RAHSIA......


notatakberkaitan : encik anonymous, sila buat blog boleh?? nak jugak main komen2 dekat blog awak..lalalalla...



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

5 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

xsume anon tu jht n nk kondem kite kann..
amek yg baik, buang yg buruk. heee ^_^v

diyan said...

klau yang baik xpa hehe yang xbaik tuh masalah ==

Anonymous said...

err..terasa plak diri ini..ni anonymous baikkk punya..hehehehehe..blog? takda masa macam tuan2/puan2 sekalian la..sorrrrrrryyy

ROROI said...

Tapi lg byk anon yg buat taik? hehehe

♥yaya budak suka embun♥ said...

muahahaha..patut lerrr...