budak2 blurr yg comel...

Monday, September 12, 2011

aku dah..

assalamualaikum n hye semua....
apa khabar?? gila lama aku tak berentry di awal pagi bebuta ni....
kalau korang2 semua perasan la kan, entry aku minggu ni asyik cerita pasal minggu siswa lestari ja kan??? ok ni mungkin entry last kot pasal program tu sebab dah habis pun semalam....hampir seminggu prpgram berlangsung plus lagi kursus persediaan buatkan aku memang rasa penat nak mampus....tapi tu pengalaman la sebelum aku tamat belajar tahun depan......sedar tak sedar aku dah masuk tahun akhir kan...wohooooo.....cepatnya masa berlalu....banyak kenangan aku dekat usm ni....hmmm..walaupun ada antaranya aku nak lupakan tapi mungkin terpaksa ambil masa la kan...tapi tak kisah la...sekarang aku dah ada sumber kekuatan dan tenaga extra yang boleh tolong aku...harap la kannnnnn......walaupun aku nak lupakan, tapi harus la kan aku mengaku sebab kenangan tu jugak la aku boleh jadi macam aku sekarang ni....thankz bebanyak untuk kenangan tu.....tapiiiiii.............lagi2 thankz untuk mr teddy aku tu la kan..................semalam memang best.....sebabnya.....ahhh..mana boleh gtau...biar jadi rahsia aku n mr teddy dah la kan..hehehehe...
ok aku dah mula lari dari topik kan....
sepanjang minggu ni, macam2 ragam bebudak tahun satu yang aku jumpa....ada yang sesat..nak balik tekun tapi pergi bakti, nak balik fajar tapi masuk ke cg...last2 berpusing2 cari bilik....aktivti paling best bila desa tempat aku bertugas iaitu saujana telah menang dalam sorakan masa walkrobik...cayalah......saujana dah kalahkan desa restu yang dikatakan "hebat" tu..nampaknya restu dah kurang hebat la kan?? oppppssss...hhehhe..bahaya kutuk lebih2...kang aku kena saman pulak...ohoohhooh...
nanti bila kerajinan aku dah sampai tahap maksimun aku akan upload gambar2 sepanjang program tu...sekarang mau pergi mandi n siap2 untuk keluar shopinggg...,,yiiihaaaa.....akanku kerahkan mr teddy sepuas2nya hari ni.....keh3....seronok bila ada driver sekarang...hohooh..ok bai...

notatakberkaitan : teringat kata2 mr teddy "kalau nak pergi shoping hari2 pun boleh"......hahahah...perempuan memang suka shopping kan???

pesananuntukmrteddy : thankz ye sebab jadi driver saya yang paling setia untuk minggu ni....keh3.....jangan marah.....



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Anonymous said...

:)....