budak2 blurr yg comel...

Friday, September 16, 2011

entry maghrib

assalamualaikum n hye semua...

apa khabar?? sihat x?? brapa hari aku tak berentry.....
sibuk sikit minggu ni.......banyak perkara kena setel....plus lagi mr teddy ada di peneng...yiihhhaaaa......so paham2 jela kan....
cepat kan masa berjalan.....
pejam celik pejam celik dah seminggu mr teddy kat sini....
tinggal lagi 2 hari ja sebelum mr teddy balik ke negara asal....fuuhhh...negara asal nyah....
kelas kau nyah....macam jauh plak kan negara asal mr teddy tu...padahal dalam 5 jam dah boleh sampai...hhohoho...sedih plak rasa kan....lepas ni tinggal aku sorang2 ja kat sini.....nak main2 mata pun susah...dia dah siap pasang spy......sapa lagi kan kalau bukan mr presiden dan awek- aweksnya tu la......huhuhu...rosak rosak......aku rasa aku pun kena pasang spy jugak la......ada tak orang yang nak jadi spy aku?? meh sini interbiew k....

ok la....sebenarnya baru ja balik dari buat tengok wayang tadi.......best jugak la ceritanya...raya tak jadi....gandingan apek dengan johan memang menjadi la jugak kan....mr teddy dengan takda perasaan malunya gelak kuat2 plak lam wayang tadi...over betul.....actually....(speking la plak kan) aku nak tengok bini-biniku gangster sebab mr teddy selalu cakap aku ni macam gangster..so boleh la belajar teknik2 jadi gangster sejati macam lam cerita tu....tapi tak keluar lagi la pulak....22 sept beru keluar...tapiii....nanti dah tak sempat la nak tengok secara berjemaah dengan mr teddy kan....alaaaa...ni yang sedih ni........nak ajak sapa la plak kan tengok cerita tu.....ada orang nak teman tak???

ok la...sebelum aku melalut mencarut panjang2 kat sini lebih baik aku pergi siap2 kan....malam ni ada malam asperiasi siswa...tak sabar nak tengok adik2 junior tahun 1 buat persembahan...ok guys...aku chow dulu...adios....


notatakberkaitan : mr teddy, boleh tak bila awak balik nanti saya ajak mr presiden teman tengok wayang?? hohoho...jangan maraaaaahhhhhhhhh aaaaaa.....hehehhe....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

nub said...

nanti dah jadi gengster amek ceq kerja naa. pukoi2 orang. harhar

ZWAN SABRI said...

kalaw mr.teddy da balik ke negara asal, mr.zwan kan ada kat bukit mertajam nii.. HEHE


MySuaraBlog: Bersin OK, Menguap K.O?

Anonymous said...

:(