budak2 blurr yg comel...

Monday, September 19, 2011

wo ai ni...je t'aime...aishiteru

assalamualaikum n hye semua...
apa khabar?? harap2 semua sihat la kan....
hari ni aku tak berapa sihat sangat la....
hati sedih....mr teddy dah balik ke negara asal.....
bosannya rasa hari ni.....
asyik terperap dalam bilik ja...
rumate merayap mana tah...
membe pulak tido....
takda orang nak teman aku sembang2...
kalau tak selalu akan ada mr teddy yang akan temankan aku jalan2...
tapi hari ni aku kena duduk diam2 dalam bilik....
bosannya......sedih rasa bila mr teddy nak balik tadi.....
ikut hati macam takmau ja bagi dia balik.....
kan best kalau mr teddy kerja dekat penang ni...
takla aku sunyi ja...bila bosan boleh jugak ajak dia teman jalan2....
hmm.....tapi nasib la sebelum balik mr teddy ada tinggalkan something yang boleh ubatkan rindu aku dekat dia kan...nak tengok??? jom layan...zassss...

bobby dan amy....ce teka mana satu amy mana satu bobby????

tadi sebelum balik mr teddy bagi T.J ni untuk aku.....T.J stands for teddy junior..heheheh...

dan lagi seorang gadis comel...opppsss.....hehehhe....

hmm...mr teddy pun dah selamat sampai dekat rumah dia....entah bila pulak la boleh jumpa...tunggu dia balik penang la....kalau nak harapkan aku pergi ke kl tu alamatnya bila kawin nanti la aku pindah sana terus...hohoho.......ok tamaw merapu...jom layan lagu aishiteru kat bawah ni...lagu yang mr teddy suka...yang memang kena la dengan situasi aku n mr teddy sekarang.....layyyaaaaaannnnn....

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…


Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan


walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru


hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

5 comments:

saharinasaharudin said...

comelnyee turtles ni :)

Anonymous said...

Very sweet couple..hehehehe...moga Allah kekalkan hubungan di hingga akhir hayat..:)

CIK TOM said...

comelnya kura2 tue..teddy pun comel jgk!!

mR B said...

comel kura-kura tu.. kalau nak pergi kota kinabalu nak sewa kereta boleh hubungi saya ya.. brandon@kkrentacar.com atau www.kkrentacar.com terima kasih ~~ cheers

mR B said...

comel turtle tu...kalau ada kawan-kawan nak ke kota kinabalu perlukan keta sewa boleh hubungi saya ya..

email : brandon@kkrentacar.com
facebook :Brandon Kota kinabalu Car rental

Website www.kkrentacar.com

Terima kasih