budak2 blurr yg comel...

Friday, December 2, 2011

bila mr teddy dah cukup umur matang....

assalamualaikum n hye semua....

sebelum aku mencontiang banyak2 kat sini, awai2 aku nak habaq entry ni khas untuk mr teddy aku...semalam, ada orang tu merajuk sebab kononnya aku tak ingat la tarikh special dia... sebenarnya saja ja aku buat2 tak ingat...baru ingat nak suprisekan dia tapi aku pula yang tersuprise sebab dia merajuk...heee..macam budak2 kan??? sempena hari baik, bulan baik ni tamaw la kutuk dia banyak2..kang merajuk lagi jenuh pula aku nak pujuk..dah la dok jauh...

untuk awak yang jauh disana, selamat hari lahir, moga panjang umur dan murah rezeki selalu, moga kebahagiaan sentiasa menjadi milik awak dan saya...moga2 hubungan kita akan berkekalan sampai ke akhir hayat...semoga segala impian awak akan tercapai...

teringat kata2 awak semalam : umur matang seorang lelaki untuk berkahwin...hahaha....saya muda lagi maa....awak ja yang matang...saya tak....lalalala....


video ni khas untuk awak..teringat kenangan kita tengok gambar ni sama2 kat panggung ritu...



disebabkan harini hari special, so untuk pertama kali aku akan tunjukkan kat semua sapa mr teddy aku....

kenapa aku panggil dia mr teddy??? paham2 sendiri la ok....heee....

notatakberkaitan : yang pertama tak semestinya yang terbaik, yang terakhir tak semestinya yang terburuk....renung2kan....








thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

FaHaLiYa said...

x lama dah la tu...

Anonymous said...

very sweet post!!