budak2 blurr yg comel...

Tuesday, December 6, 2011

mood kacau bilau

assalamualaikum n hye semua...

notatakberkaitan : sori, mood tengah sedih, emosi tak stabil...kalau rasa anda akan muntah hijau, lebih baik jangan baca...

mood petang ni sedih la...tetiba rasa nak luahkan kat sini...tak tau nak cerita kat sapa tentang perasaan ni....dia pun tak paham...sapa pun takkan paham apa yang aku rasa...kadang2 rasa benci dengan apa yang sedang berlaku...benci dengan perasaan macam ni...salah ka kalau hati aku susah nak terima apa yang sedang berlaku??? salah aku ka bila aku masih belum berjaya yakinkan dia??? salahkah diri ni bila masih tersimpan rasa kurang yakin setelah apa yang pernah berlaku suatu masa dulu...? setiap hari aku cuba kuatkan hati..cuba memberi peluang untuk dia...cuba melawan ego dalam diri...aku belajar untuk membuka hati setelah dikecewakan oleh seseorang...bukan mudah untuk aku menghadapi semua ini setelah aku berjanji dengan diri sendiri. aku cuba memberi dia peluang...setelah apa yang berlaku selama ini, aku mula yakin, aku mula sedar dan aku sentiasa berdoa semoga dia akan jadi milikku suatu hari nanti.... banyak angan2 yang aku pasang...semuanya indah2 belaka... tapi apakan daya, setelah apa yang pernah berlaku sebelum ini membuatkan aku takut untuk meletakkan harapan yang tinggi terhadap lelaki...tapi, hari ini aku sedar, aku masih perlu untuk tidak terlalu berharap kepada seorang lelaki...aku dah sedar semua tu...silapnya aku kerana terlalu menanam impian yang tinggi...silapnya aku kerana terlalu berharap...ya aku silap...aku terlalu leka dengan kebahagiaan yang diberikan...aku lupa, lupa dengan keadaan yang sedang berlaku...jujur, bukan mudah untuk aku menerima situasi seperti ini...bukan mudah untuk diri ini menghadapi perkara ini....bukan mudah...tapi, hari ini, aku mula sedar, aku sedar aku tiada apa2...aku kosong...ada yang lebih penting dari aku...aku harus sedar itu...ya, aku harus sedar...thankz sebab dah sedarkan saya tentang hakikat itu...saya sedar saya tiada apa2 dibandingkan dengan dia...mulai hari ini, aku kena belajar untuk terima hakikat tersebut...aku kena belajar untuk sentiasa ingat benda tu..aku tak boleh lupa, aku tak boleh lalai lagi...ya, aku tak boleh lalai lagi...mulai hari ini juga aku perlu mencorakkan hidupku sendiri... aku tahu aku seorang yang kuat..aku pasti boleh menghadapinya...




thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: