budak2 blurr yg comel...

Thursday, January 19, 2012

entry khas untuk ex-makcik jiran sebelah katil

assalamualaikum n hye semua...

entry khas untuk ex-makcik jiran sebelah katil aku dulu... harini genap umur dia doplohtiga tahun.... sudah tua rupanya kan...tak lama lagi akan tamatlah zaman bujang dia tu...hampir 3 tahun dah aku kenal dengan dia...kejap ja masa berjalan...dia la membe baik aku masa dekat u...banyak yang dah kami kongsikan bersama2...lepas ni dah habis belajar mesti rindu nak lalui masa2 cmni dengan dia lagi....tahun2 sebelum ni bila besday dia, aku n membe sorang lagi biasanya akan buat suprise..tapi tahun ni dah tak sempat nak mensuprisekan dia...masing2 baru lepas exam dan selamat kat rumah...tapi takpala...moga2 suprise dalam ni pun dah kira cukup la kan...

untuk ex-makcik jiran sebelah katil aku, hepi birthday k...moga sentiasa dirahmati dan sentiasa gembira2 selalu..aku sayangkan persahabatan kita ni..moga persahabatan kita akan kekal buat selamanya ok... muah sikit kat cermin lappy ni..heheh...



miss the moment with both of you... :)

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

Popoi said...

popoi dtg,, hehehe ^^ hye geng!

InTaN said...

thankz yer..aku pun sayangkan ang..n hubungan kita bertiga....hehehe..jiwang sat... ;P