budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 18, 2012

si gemuk...

assalamualaikum n hye semua....

just short entry..letih sangat2 harini....tadi masa tengah tolong mak aku kat kedai tetiba mak aku tegur bila aku cakap lapar.....dia kata " kak sudah2 la makan t gemuk tak lawa..sekarang ni muka pun dah bulat" perh..ayat powr tu...selama aku hidup hampir 23 tahun, langsung mak aku tak pernah tegur bila aku makan banyak....tapi tadi...mak aku dah memecah rekod dengan menegur pemakanan aku....walau apa pun aku happy sangat2 bila impian aku untuk menggemukkan badan dah tercapai..tak sia2 usaha aku makan ayam goreng hari2..hahaha....nak tengok tahap kegemukan aku?? malu i....


ha jelas ketara kan kegemukan aku sekarang ni..mungkin orang yang tak kenal aku tak nampak la beza tapi aku rasa bagi membe2 yang kenal aku dari sekolah lagi mesti aku perasan dengan kegemukan aku sekarang ni....apa2pun aku bersyukur sangat2 sebab impian aku dah tercapai...sekarang hanya perlu maintainkan saja...

ok la..mau tido sudah....adioss....

notatakberkaiatan : bak kata ydp aku , ni mesti mr teddy yang transfer lemak kat aku sebab tu aku makin gemuk....hahaha...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

tahniah. hahaha

Anonymous said...

Im proud with u la..Mr-.Teddy..hehe

wana_abdul said...

ha la wey...awat ang nmpk siht ni...ak xdan trnfer lmk ak g kt ang..hahhaa