budak2 blurr yg comel...

Sunday, June 10, 2012

sedangkan lidah lagi tergigit

assalamualaikum n hye semua...

tadi tengah tenang2kan ati tetiba teringat diari tak bergerak aku ni...dah lama dah menulis kat sini...lagi tiga hari akan start final exam... ya final exam aku di usm...lepas ni takkan ada lagi final exam untuk aku...tu pun kalau beliau tak kotakan janji dia nak biaya yuran master aku la...tapi entah bila la kan boleh tunaikan hasrat hati nak sambung master tu...lepas konvo nanti aku akan mulakan fasa baru dalam kehidupan aku...insyaallah...makin dekat dengan  hari tersebut kadang2 buatkan aku terfikir... sudah bersediakah aku? mampu ka aku jadi seorang yang taat? kadang2 benda2 ni semua buatkan aku rasa takut. takut nak berkomitmen. takut nak pegang tanggungjawab yang sangat besar tu. orang cakap bila makin dekat dengan hari tu makin banyak cubaan dan dugaan dalam perhubungan. masing2 mula nak tunjukkan ego. ya memang ego aku sangat tinggi. kadang2 aku rasa sangat bersalah pada dia..disebabkan kisah silam aku, dia yang jadi mangsa. disebabkan aku fobia untuk terlalu berlembut dengan lelaki buatkan aku tak dapat nak melayan dia dengan sangat baik. tambah2 bila masing2 berjauhan. jujurnya aku sangat tak suka keadaan camni.. bukan senang nak jalani hubungan bila jarak menjadi pemisah. bila bergaduh, susah nak berbaik. aku tetap dengan ego aku, dia tetap dengan ego dia. masing2 suka off kan fon... grrr.. tension kan bila kita call someone asyik off ja...sakit hati betul tak? tapi apa boleh buat...ego punya pasal...

aku ni boleh dikira panas baran jugak la. sikit2 nak melenting... kalau merajuk...ha amik hang...sehari aku off fon.. time tu mula la dia gelabah...tapi bila fikir2 balik kesian pun ada.. kadang2 puncanya aku tapi dia jugak yang terpaksa mengalah..tu time dia nak mengalah la...kalau time dia marah, aku pula jenis yang akan buat bodo ja..takdanya nak minta maaf ka, pujuk tu memang tak la...jangan harap..ha punyala tinggi ego habaq hang... buat apa tah aku cerita benda ni semua... hati tak tenang2 jugak. lain kali la sambung cerita...zzzzz...

notatakberkaitan : dia dah mula bagi respon. risau, takut, semua ada. walaupun respon dengan nada2 yang tak baik tapi cukup la tunjukkan dia selamat di sana. 

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: