budak2 blurr yg comel...

Friday, July 20, 2012

demam

assalamualaikum n hye...

malam ni dah mula solat terawikh....rindu masa zaman sekolah...dekat asrama tiap2 malam berterawikh sama2 dengan kawan2...

esok dah mula puasa... hmm..malam ni aku dah mula tunjukkan gejala2 nak demam...kepala dari petang tadi asyik berpusing2 ja..rasa macam melelong2 ja... demn...!!! sakit sampai tarik urat mata...aku pun tak tau kenapa... migrain? entah la... nak p klinik memang tak la...bukan aku takut atau elergik dengan ubat2 tapi bila sebut ja klinik aku jadi macam malas sangat2...malas nak tunggu lama2...macam tak berbaloi ja tunggu sampai 2, 3 jam pastu jumpa doktor tak sampai 5 minit...buang masa ja...

harap esok semua akan baik2 saja...sekarang ni rasa macam dah tak tahan sangat2...nak buat apa pun rasa tak larat ja...adik aku ajak lipat baju aku jawab "aku sakit kepala"... dia suruh iron baju keja abah aku, aku kata " aku sakit kepala" sampai dia dah fedup nak minta tolong aku malam ni...alasannya tetap sakit kepala...huhuhu...

harap esok aku tak demam la...aku ni kalau dah mula demam memang teruk la...paham2 jela bila orang yang susah nak sakit tapi bila sekali sakit..alahai...xtau nak cakap la...sapa yang rasa dia ja tau camna keadaannya...pernah beberapa kali demam punya pasai aku hampir ditahan kat wad sebab nak masuk air... 

ok la...selamat berpuasa untuk semua...

notablurr : takda orang dah nak dengar aku mengadu...takda orang dah nak membebel suruh aku makan ubat... seriously miss that moment...demnn...!!!!

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: