budak2 blurr yg comel...

Friday, July 20, 2012

i'm not superwoman

assalamualaikum, hye n selamat pagi...

dah beberapa hari tahan...
akhirnya hujan turun jugak pagi2 ni...
sedih? terharu? gembira? bahagia?
aku sendiri pun tak pasti...
semua bercampur baur...
dah beberapa hari aku kuatkan hati...
hari2 aku cakap u are strong mizah...
u are superwomen...
tapi sekuat mana pun superwoman tu dia tetap perempuan kan???
hati dia tetap hati seorang perempuan kan...
hati yang penuh dengan kelembutan walaupun egonya tinggi menggunung...
hati yang cepat tersentuh walau dia rasa dah cukup keras...
hati yang bersifat "gadis-gadis"...
aku fikir aku dah cukup kuat...
aku rasa aku dah keraskan hati aku secukupnya...
aku jangka aku mampu menahan hujan ni daripada turun..
aku silap... aku sebenarnya tak mampu...
aku sebenarnya tak kuat pun...
tapi...
walau apa pun sekarang ni...
aku kena mula biasakan diri...
aku kena mula belajar hidup sendiri...
aku kena mula belajar berdikari...
aku kena mula lupakan segalanya...
yes..u must mizah!!!

notablurr : satu mesej ringkas dah berjaya memporak perandakan perasaan aku pagi ni..

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..