budak2 blurr yg comel...

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan...

assalamualaikum n hye...

bohong la kalau kata tak sedih...
tipu la kalau kata tak rindu...
bohong la kalau kata benci...
tipu la kalau kata dah takda perasaan...
tapi apa boleh buat...
masing2 ego...
aku kata hang, hang kata aku...
aku maki hang, hang maki aku...
aku marah hang, hang marah aku...
masing2 takmau mengaku salah...
masing2 nak pertahankan ego...
masing2 rasa diri tu betul...
masing2 keras kepala...
camni la jadinya bila ada sikap2 macam kat atas...
last2 hati yang merana...
last2 hati jadi mangsa...
APA PUN TAK BOLEH...

mungkin ini jalan terbaik. walau hati menidakkan tapi itulah kenyataan. semua hilang sekelip mata. menyesal pun takda guna.. apa yang jadi kena tempuhi juga.... mungkin ada hikmah yang tersembunyi... moga dia bahagia disana....

notablurr : nak mesej tapi takut tak berbalas. nak call takut tak berjawab. hmm...sabar jela...

notatakberkaitan : untuk semua Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak..moga kehadiran Ramadhan kali ini lebih memberi erti dan kita semua lebih beristiqamah dalam mengerjakan ibadah...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: