budak2 blurr yg comel...

Sunday, August 11, 2013

selamat pengantin baru dear...

assalamualaikum n hye semua,...

today, 11 ogos 2013, sahla kawan baik aku a.k.a fuzah menjadi isteri kepada faris... ok serius aku rasa macam sebak pun ada....over ja kan aku nih...

aku dah tak larat nak mencarut panjang sebenarnya...nanti2 la aku cerita kisah depa nih.... 
layan jela ggambar2 nih dulu ok...cekidap...



yes, i'm next... another 3 month to go.... she will be my reference...hahah...


she's very georgous rite? serius, baju dia cantik giler kot....




notatakberkaitan : takmau mencarut panjang..pakcik kesayangan dok bising2 kata aku tak cukup tido sampai demam2....apa lagik, jom tarik selimut, tutup lampu dan tidooo.... zzzzzzz


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: