budak2 blurr yg comel...

Sunday, October 13, 2013

less than 30 days left

assalamualaikum n hye semua....

entry sekarang semua berkaitan dengan matematik ja kan... asik kira2 ajaaa......peduli aku....
saja nak kongsi saat2 mendebarkan dan keterujaan, kenerbesan aku dalam melalui hari2 yang getir camnih... kalau ikut perkiraan hanya tinggal tak sampai sebulan pun.... lebih kurang tiga minggu ja lagi... mak aku dah siap pesan...
"kak, tiap2 minggu kena balik umah ok. dah tak lama dah"

time2 camni mak aku dok siap peturun ilmu2 dia dah... tiap kali balik ada ja ilmu2 yang dia dok turunkan..tambah2 ilmu2 masterchef dia tu...hohoho..... tq mak..i love u lah....

aku rasa semua orang yang akan melalui detik2 tu mesti akan rasa apa yang aku rasa kan... macam2 persoalan yang kadang2 timbul... boleh ka aku.......boleh ka aku.....mampu ka aku.....kadang2 rasa takut sangat...takut tak dapat bagi yang terbaik dan takut tak dapat jadi yang terbaik...hmmmm....mudah2an aku mampu..amin....

btw, benda yang paling aku lega bila hal2 berkaitan dengan pejabat agama dah setel...kebenaran dua2 pihak dah dapat...so, benda yang paling berat lam kepala otak aku dah setel...

wish me luck n success ok.... daaaaaaaaa.....



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

DiriKu said...

maigaaaad! nak kahwin dah ke??? tahniah! jealous. hahahah. tahniah lagi sekali. moga dipermudahkan. insyaAllah. :D

please follow http://szafky.blogspot.com/ untuk dapatkan shawl labuh dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih :D