budak2 blurr yg comel...

Wednesday, October 23, 2013

less than 20 days...

assalamualaikum n hye semua.....

what up? hope semua ok la kan/....

aku nak kata ok macam ko ja,... nak kata ko asanya mmg ko pun....stress, tekanan, sedih, hepi, eksited, kecewa, patah hati, patah gigi (ni tipu) semua ada sekarang ni... ya, macam kat tajuk atas tu, less than 20 days left atau tepatnya hanya ada 17 hari ja lagi.... hati mula dok berdupdapdupdap dah...otak mula dok fikir mcam2 dah, mata mula tak bleh nak pejam dah...
serius, sapa yang pernah ada kat tempat aku atau yang sama2 ada dalam situasi macam aku mesti akan rasa benda yang sama kan??

persiapan? just ala kadar ja...bukan besar2an, bukan bermewahan pun... sebenarnya banyak ja benda tak setel lagi...baju aku pun x siap lagi..huaaa.....

sebenarnya taktau apa yang jadi sekarang ni... memang bila makin dekat nak kawin keadaan makin keruh ka? ka aku sorang ja yang alami benda ni? dah banyak hari mimpi pelik2, mimpi bukan2, tahla....hanya mampu berdoa moga takda apa yang buruk jadi dan moga mimpi tu semua hanya mainan syaitan dan bukan petunjuk untuk jadi perkara buruk...

aku harap semua doakan yang terbaik untuk aku, doakan moga segala yang dirancang akan menjadi supaya takkan ada pihak yang kecewa dan terluka kemudiannya..amin...\

doakan juga moga hubungan ni akan dapat bertahan sampai bila2 dan aku dapat menjadi bidadari dan isteri solehah buat dia...amin....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

PearlKaz said...

Ehehe.. Dari awal sepatutnya ada satu list persiapan, walaupun majlis tak buat besar2an.. untuk elakkan jadi mcm ni lah. Hehe. Tp takpe. 17 hari tu pun, mcm2 boleh buat. InsyaAllah semua jln lancar. Bertenang dan cuba setelkan apa2 sebanyak mungkin. Nak tak nak, apa2 yg org lain boleh buatkan, minta tolong diorg. :D