budak2 blurr yg comel...

Tuesday, November 5, 2013

cerita salah tak cerita pun salah.semuanya serba salah...

assalamualaikum n hye semua...

taktau nak start dari mana... semuanya aku rasa serba salah...taktau nak cerita kat sapa...tak tau nak pendam sampai bila... entahla... put urself in my shoes then u will know how hard it is... ya, kita takkan tau camna sukarnya sesuatu tu sampai kita sendiri yang alami benda tu...

kadang2 rasa tekanan bila pendam sorang2... kadang2 akal ni nak bercerita nak berkongsi tapi hati menghalang..takut, risau semua ada...bila cerita akan jadi masalah, tapi bila tak cerita pun tetap akan jadi masalah... semuanya jadi serba salah... aku pun pening..taktau nak buat apa... serius...keliru sangat... memang sakit bila terpaksa pendamkan benda ni semua tapi lagi sakit bila luahkan...dua2 sakit dan buatkan aku tersepit...

entahla, orang yang tak duk tempat aku tak tau apa yang aku rasa, kadang2 rasa macam nak putus asa, kadang2 aku rasa aku kuat dan boleh lawan benda ni..tapi sekuat mana pun seseorang tu mesti satu hari dia akan down jugak... ya, aku akui, aku kuat...aku kuat terima segala perkara yang jadi sekarang ni...aku kuat terima penghinaan dari orang sekeliling, aku rasa aku kuat terima macam2 dugaan dan cabaran tapi sebenarnya aku dah tak kuat pun... hati aku dah lemah, keyakinan aku dah kurang, semangat aku dah luntur...

kadang2 rasa macam dah takda hati....kadang2 rasa macam dah takda rasa... entah....

tak larat dah nak cakap banyak..apa yang aku tau sekarang ni, selagi aku boleh bersabar aku akan bersabar... selagi boleh pertahan aku akan pertahankan.. tak kisah walau satu dunia pun mengutuk, mencaci, mencerca sebab depa semua tak tau apa yang aku alami sekarang...


untuk dia yang tak pernah hilang dari hati dan fikiran ni, terima kasih atas segalanya..doakan saya dapat jadi yang terbaik buat awak walaupun saya tahu saya tidak sempurna dan punya banyak kekurangan dan kelemahan.. saya nak awak tahu, walaupun bermacam perkara yang telah kita lalui, kita hadapi, saya tak pernah berhenti berdoa, berharap dan berusaha untuk membahagiakan awak. kebahagiaan awak adalah keutamaan saya walaupun pada hakikatnya saya terpaksa menanggung kesakitan.


notatakberkaitan : mood melelong, otak berserabut, hati berbelah bagi, perasaan bercampur baur...alkisahnya tinggal lagi 4 hari saja sebelum segalanya berubah...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: