budak2 blurr yg comel...

Monday, November 25, 2013

#throwback 2

assalamualaikum n hye semua...

continued from last entry....

ingat lagi masa sesi perkenalan diri dalam group...semua ahli perkenalkan diri masing2..tapi bila sampai time aku, belum sempat pun aku nak perkenalkan diri aku dapat soalan cepucemas dari fasi aku tu...nak tau soalan dia??

"boyfren sihat?" agak2 time tu aku tersentak tak? bukan takat tersentak ja..tersedak semua ada...iyala...dah setahun lebih kot tak contact (memang tak pernah contact pun) ka apa ka dia ingat pulak lagi zaman cinta beruk aku tu...

lepas ja habis aktiviti tu, dia just sebagai fasi dalam group jela..takda la sangat dia nampak ura2 nak rapat dengan aku ka apa sampaila aktiviti jungle tracking... time ni memang nampak sangat ketara la dia mengganggugugat nampak macam ada something... bila time jungle tracking tu ja, mesti dia sibuk nak ada dekat dengan aku...apa yang aku perasan, setiap kali ada peluang ja mesti dia akan mai dekat aku...konon2 nak sembang la... ingat lagi time sesi masak memasak... sibuk ja dia mai menempek kat group aku...fasi group lain takda pun nak dok kat group diorang sebab diorang pun kena masak sendiri jugak tapi dia nih...asyik menempek ja...

aku pun layankan jela time tu sebab aku anggap dia sebagai abg fasi kan.. malam tu sebenarnya dia dah kena balik kl sebab dia dah kena start keja... sedih tu ada la jugak sebab group aku automatik hilang fasi...so, kami semua akan bergerak sendiri la.. masa tu time masak tak habis lagi.. ingatkan dah balik..tapi tiba2 dia mai balik kat group... tau apa dia nak??

no telefon...hahha...yang tak tahan tu konon2nya nak cover la takmau bagi nampak ketara nak ngorat aku, dia sanggup mintak no fon sorang budak laki dalam group aku jugak kononnya untuk persatuan nanti senang nak contact.. podaaahh..padahal aku tau, no budak laki tu mesti tak simpan punya...

okla..nanti sambung lagi... bye..

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: