budak2 blurr yg comel...

Sunday, November 24, 2013

#throwback

assalamualaikum n hye semua...

entry throwback...semalam cakap kat hubby nak tulis entry throwback saat2 perkenalan kami...

aku, masuk usm tahun 2009...start minggu orientasi hubby jadi ppsl (fasilitator minggu orientasi la kiranya)... masa tu dia dh final year kot... aku just kenal2 dia sebagai seorang ppsl ja...tak pernah amik port pun...padahal hubby aku (time tu kira senior la) sorang yang sangat femes kot...

habis minggu orientasi.....

aku kena p kem kat perak.. time tu dia jadi fasilitator kem aku jugak... tak amik port pun sal dia..sebab masa kat sana semua fasi2 cakap dia dah berpunya.... ok..memang langsung tak amik peduli pun...niat nak habiskan ja kem tu...

balik dari kem... tak da hubungan...takda contact..takda pun dalam ingatan...

lepas brapa bulan jadi siswi..mula la nak bergiat dalam persatuan...masa tu GAPP baru nak ditubuhkan...kami2 bergerak underground...dia jadi ketua..aku2 ni just jadi follower ja.. masa tu baru start cintan cintun monyet beruk..(bab sensitip...abaikan)... malam2 meeting kat padang kawad... percaya tak antara aku dan 2 orang lagi member baik aku, aku yang paling tak dikenali pun... dia pun taktau nama aku... sebab asyik ponteng ja meeting...hohohoo... bila tertubuh GAPP, aku pun xtau dia p mana..mungkin dah konvo atau mungkin dah benti atau mungkin p mana2 aku tak pernah amik tau pun...

aku pun teruskanla kehidupan macam biasa..terus aktif dengan persatuan dan macam2 aktiviti lagi la..sampaila aku nak masuk tahun 3...final year la katakan..kira nak jadi otai la sat... mula hantar borang nak jadi PPSL... p interview n alhamdulillah aku dapat...

sebelum jadi ppsl ada kem dulu untuk kami... KEM KAKIBUKIT, perlis..memang takkan dilupakan sampai bila2...ada masa nanti nak ajak hubby p sana...

lepas setahun tak pernah jumpa, tak pernah ambik tau..tiba2 kami berjumpa kat kem tu...takdir atau kebetulan atau aku rasa tu la permulaan jodoh antara kami... dia jadi fasilitator kat kem tu dan dalam masa yang sama dia ditakdirkan jadi fasi group aku...

to be continue..... nak sambung key in stock..diva outlet dah mula membebel...grrr....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: