budak2 blurr yg comel...

Friday, August 29, 2014

Sakit itu anugerah

Assalamualaikum n hye semua...

Masa 13w aritu, aku dikejutkan dengan satu berita..i got that type of penyakit semasa mengandung...hanya insan bertuah ja yang dapat penyakit tu... Risiko memang banyak..so, sekarang semuanya kena dikawal.. 2 minggu sekali check up... Memang leceh, memang penat tapi ni hanya sikit ja ujian yang allah beri untuk aku...

Sakit tu anugerah dari allah untuk hambanya yang kuat dan mampu... Dia takkan bagi sesuatu ujian lebih dari kemampuan hambanya.. N yes, i know i am strong enough that y He choose me...

Aku ada suami yang baik, mak, abah dan keluarga yang sangat sayang dan faham aku dan juga keluarga mentua yang sangat prihatin dan baik... Alhamdulillah aku bersyukur dikelilingi orang2 yang penyayang... Walaupun mak mentua aku yang sebenar dah meninggal dan aku pun tak pernah jumpa dia, tapi perhatian dan layanan dari makcik2 dan nany dia buatkan aku rasa macam mereka tu mak dia.. Yes, they are very kind...

Dan sokongan dari semua buatkan aku kuat sampai sekarang..Aku doakan moga semua kesayangan aku sentiasa ada dalam rahmatnya..amin...

Notatakberkaitan: hey mr teddy, u berani buat perangai, i ngadu dekat makcik2 u baru tau...konfirm depa akan sokong i ok..hahahahhah....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: