budak2 blurr yg comel...

Monday, November 10, 2014

Mereka geng???

Assalamualaikum n hye semua...

Aku rasa kan, baby ni dengan daddy dia satu geng la... Huhuhu... Sekarang ni kalau daddy dia panggil laju ja dia respon.. Tapi kalau mummy dia nih yang panggil..jenuh usap2 perut, panggil lama2 baru nak respon... Tu pun kejap ja respon dia... Tapi kalau daddy dia yang panggil, bukan main lagi dia dok menendang2 sampai mummy pun tak boleh nak tido...Haishhh... Tak adil betul baby ni main pilih2 geng plak...huhuhu...

Mesti ni gara2 hubby selalu ngadu kat baby kalau mummy dia merajuk... Kalau tetiba rasa sentap kat hubby pastu mula la jadi malas nak cakap ngan dia semua.. Mesti dia akan usap2 perut sambil cakap "baby, ni daddy ni...tengok mummy ni merajuk takmau cakap dengan daddy"...pastu si kecik kat dalam ni pun automatik la akan tendang2, guling2, karate, boxing tak berhenti... Last2 sampai aku pun tak jadi nak merajuk lama2.. Rosak plan aku...Huhuhuhu... Kan aku dah cakap depa ni geng...

Semalam perut ni rasa keras ja start time maghrib tu sampai ke tengah malam... Memang rasa tak selesa sangat pastu memang sampai aku langsung tak rasa/perasan baby gerak atau tak.. Bila time nak tido ja tetiba hubby tanya, baby gerak dak..aku pun dengan konfidennya jawab tak pun..dok rasa perut ni keras ada la... Pastu hubby cepat2 pegang perut sambil panggil2 baby..tup2 trus dia bagi penerajang tak berhenti... Senyum sakan la hubby aku tu sambil dengan bangga cakap ni ada ja gerak...cis... Akibatnya semalam sampai kul 1 aku tak boleh tido gara2 si kecik ni dok bergusti kat dalam... Hubby aku? Selamat sampai Paris dah...

Hmm..kalau dari dalam ni pun depa dah geng, nanti kalau dah keluar camna? Mesti mummy teruk kena buli nih dengan depa dua..haish...tak adil nih...huhuhu...

Ok la, tunggu next entry about the most special day 10.11.2014... Babai...

Notatakberkaitan:baby nanti keluar jadi geng mummy ok..jangan geng dengan daddy...cian mummy nanti takda geng...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Hanis Amanina said...

hehe belum keluar lagi dah rasa baby ni comelllll :D