budak2 blurr yg comel...

Tuesday, January 6, 2015

Miss him much..

Assalamualaikum n hye semua...

Arini masuk hari ke 5 aku kat kampung.. Serius rasa rindu membuak2.. Camna nak hadapi lagi beberapa bulan..??? Kadang2 rasa macam nak suruh baby kuar cepat2 ja sebabnya boleh hubby balik sini.. Tapi disebabkan baby masih belum cukup term, terpaksalah aku bersabar.. (Minggu depan cukup dah..kalau nak suruh baby keluar agak2 boleh dak?)

Bila ada ngan hubby, sakit sikit, merengek sakit sikit ja mesti sibuk dia layankan ja.. Sakit pinggang ka, sakit tangan ka, lenguh ka mesti cepat2 dia tolong picit2.. Kat sini, lenguh pun kena sabar jela..takkan tengah2 malam nak p ketuk pintu bilik mak suruh picit kan..huhuhu... Baru sedar betapa nikmatnya bila terlalu dimanjakan suami sendiri... Nak makan apa? Sebut saja.. Mesti dia akan usahakan cari walaupun penat balik kerja semua.. Nikmatnya bila mengandung ni kan.. Perhatian semua lebih2..(kalau nak ngandung lagi taun depan boleh tak? Hahaha...)

Hmm..balik sini, soalan cepumas yang sampai sekarang aku tak dapat jawab ofkos la jantina baby ni.. Hampir setiap ari bila jumpa sedara mara, mesti soalannya jantina baby.. Jawapan tetap aku "suprise".. Ya, memang suprise sebab aku n hubby sendiri pun tak tahu jantina baby ni.. Ramai cakap girl..naluri aku pun kuat kata girl..tapi entahla.. Apa pun jantinanya, aku tetap bersyukur..bagi aku n hubby, asalkan baby ni lahir dengan selamat dan sihat tu pun sudah memadai.. Lepasni makin lengkaplah kehidupan aku..insyaallah...

Okla, cukup dulu takat ni..now 1.24am.. Mata langsung tak boleh pejam...kat luar hujan lebat tapi aku ni berpeluh macam lari pecut ja.. Huhuhu... Doakanlah moga semuanya akan berjalan lancar nanti.. Tak sabar nak tunggu baby keluar walaupun hati ni setiap hari dupdapdupdap tak berhenti...

Notatakberkaitan: to my encik hubby kesayangan.. Huhuhu.. Cepatlah balik sini.. Thanks sangat sebab sepanjang mengandung ni, selalu bagi perhatian lebih, selalu nak buat yang terbaik, selalu usaha nak tunaikan segala permintaan saya, selalu mengalah dengan kerenah saya n selalu manjakan saya walaupun kadang2 awak penat tapi tetap layankan jugak.. I lap u lah...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Siti Sharini said...

alahaiiii..sabarlah yer..rindu sakan kat suami yerr.hihi..

p/s: medical card dan simpanan pendidikan utk baby boleh buat sejak dalam kandungan lagi=)